7500ste bezoeker voor Donald Duck tentoonstelling

Opnieuw een mijlpaal voor het MoCA. Op zondag 13 november mochten wij de familie Possen uit Utrecht verwelkomen als 7500ste bezoeker voor de tentoonstelling van het 70 jarige Vrolijke Weekblad Donald Duck.

Vader Twan en moeder Liv poseren enthousiast samen met Olivier en Pepijn voor de grote wand met covers van Donald Duckies.

Olivier en Pepijn ontvingen uit handen van onze vrijwilliger, Rutger van Wely, een halfjaargang van Donald Duckweekbladen.

Daarna konden de jongens niet wachten om te starten met de speurtocht door het museum.

Wij zijn erg trots op het behalen van dit mooie resultaat en dankbaar voor de grote belangstelling voor onze gevederde vriend.