Bekendmaking winnaars Cartoonfestival

Bezoekers konden gedurende het cartoonfestival drie favorieten aankruisen op het stembiljet met 36 cartoons met het thema VRIJHEID.

Op 31 oktober zijn door onze vrijwilligers maar liefst 395 ingeleverde stembiljetten geteld en daarbij zijn de volgende drie winnende cartoons bekend geworden.

Op 1 met 94 stemmen cartoon nummer 25: John

Op 2 met 79 stemmen cartoon nummer 7: Djanko

Op 3 met 62 stemmen cartoon nummer 26: Maarten Wolterink

Het MoCA feliciteert de prijswinnaars van harte met de behaalde stemmen.

De winnende prijzen van respectievelijk € 500,-, € 350,- en € 250,- zullen binnenkort aan de prijswinnaars worden uitgereikt.

Het cartoonfestival met de foto-expositie is in de afgelopen twee weken door meer dan 600 bezoekers bezocht. De masterclasses cartoontekenen voor kinderen waren telkens volgeboekt. Daar komen in de toekomst vast nieuwe tekentalenten uit…