Geslaagde crowdfund actie

Via het platform van 'Voor de Kunst' heeft het MoCA voor het eerst een crowdfund actie georganiseerd.

Het MoCA is een culturele ANBI stichting zonder winstoogmerk en ontvangt geen structurele subsidie. Voor de financiering van de volgende tentoonstelling 'Beestenboel' is bedacht om een leuke crowdfund actie op te starten.

Zoals het hoort bij zo'n actie waren er onder andere bijzondere 'toekomstige' collectorsitems te reserveren. Daar is de afgelopen maand veelvuldig op ingeschreven. Maar liefst 135 deelnemers wisten onze actie te laten slagen.

Met nog 1 dag te gaan werd het streefbedrag van € 10.000,- behaald!

Een prestatie waar wij met al onze vrijwilligers bijzonder trots op zijn. Onze dank gaat uit aan alle deelnemers die dit mogelijk gemaakt hebben. Dat wordt binnenkort genieten van een 'beestachtig' leuke tentoonstelling met dieren in de hoofdrol.