Geslaagde Stripbeurs Noordwijk

Op zondag 9 juli werd de eerste grote Stripbeurs Noordwijk georganiseerd rondom het MoCA.

De meer dan 40 kramen waren verdeeld over de winkelstraten en werden goed bezocht. Het was perfect 'beursweer' waardoor er heel veel bezoekers speciaal naar Noordwijk kwamen. De toeristen waren blij verrast met deze gezellige stripbeurs en kochten geregeld albums of beeldjes van bekende stripfiguren.

Bekende striptekenaars signeerden met plezier net aangeschafte albums. Men ging ook graag met bekende 'levende' striphelden, waaronder Dutch Lucky Luke, op de foto.

Meer dan 120 bezoekers genoten in het MoCA van de tentoonstelling 'Beestenboel' en bewonderden de geheel vernieuwde museumstripwinkel.

Er werd al snel besloten om dit een terugkerend evenement te maken. Dus volgend jaar weer Strips aan Zee!

Er verschenen al snel leuke filmpjes op social media.

Kenneth BestWell

Bammerdebam