MeerBusiness op verjaardagsbezoek

Op 7 november ontvingen wij in het MoCA zo’n 25 ondernemers van MeerBusiness Duin- & Bollenstreek.

Na een welkomstwoord door Wim Kruyt van MeerBusiness was het de beurt aan bestuurslid en mede-oprichter van het MoCA, John Asselbergs.

De zeer enthousiaste ondernemers luisterden geïnteresseerd naar zijn presentatie. John vertelde over het ontstaan van het museum en het ontstaan van het beeldverhaal. Daarbij inhakend op het grote succes van de huidige expositie over het 70 jarig bestaan van het Vrolijke Weekblad Donald Duck.

Tot slot introduceerde John de aankomende tentoonstelling in het kader van 80 jaar Toonder Studio’s en vertelde over de vooruitziende blik van Marten Toonder en zijn bijzondere uitspraken die nog dagelijks gehoord worden.

Na de presentatie bekeek men onder het genot van een drankje en een hapje de Donald Duck tentoonstelling. Er werden volop foto’s gemaakt om met het thuisfront en op social media te delen. Reken maar dat men vrolijk werd van dit verjaardagsbezoek.