Opening Cartoonfestival en expositie Noordwijk, Achter de muur

Burgemeester Wendy Verkleij onthulde vrijdagmiddag 15 oktober samen met Ewout Cassee van het Toeristisch Ontwikkelingsfonds Noordwijk, de presentatie van de 36 ingezonden cartoons. Daarmee was het Cartoonfestival officieel geopend.

Zo’n 50 genodigden woonden de opening bij en konden direct hun stem uitbrengen op de ingezonden cartoons, hetgeen ook veelvuldig gebeurde. Men was onder de indruk van de tentoonstelling van bijzonder fotomateriaal van de wederopbouw van Noordwijk na de tweede wereldoorlog.

De redactie van Blik op Noordwijk maakte een mooie reportage van de opening, welke hier bekeken kan worden.